Meraj Persian Gulf

یارب مددی ساز که یارم به سلامت باز آید و برهاندم از چنگ ملامت

Meraj Persian Gulf

یارب مددی ساز که یارم به سلامت باز آید و برهاندم از چنگ ملامت

افشای یک فساد اخلاقی دیگر پولانسکی از طرف یک بازیگر دختر!!

افشای یک فساد اخلاقی دیگر پولانسکی از طرف یک بازیگر دختر!! (+عکس)

«شارلوت لوئیز»، روز جمعه اعلام کرد، در 16 سالگی وقتی در شهر پاریس در فیلم «دزدان دریایی» مقابل دوربین رفت توسط پولانسکی...

یک پرونده جدید برای پولانسکی باز می‌شود 
یک هنرپیشه‌ انگلیسی که سال 1986 در فیلم «دزدان دریایی» به کارگردان «رومن پولانسکی» نقش‌آفرینی کرده است، این فیلمساز لهستانی را متهم کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «شارلوت لوئیز»، روز جمعه اعلام کرد، در 16 سالگی وقتی در شهر پاریس در فیلم «دزدان دریایی» مقابل دوربین رفت توسط پولانسکی مورد آزار جنسی قرار گرفت. رومن پولانسکی از چندین‌ماه پیش به اتهام رابطه جنسی در سوئیس در زندان به سر می‌برد.
بنابر اعلام خبرگزاری فرانسه، «شارلوت لوئیز» ادعای حقوقی‌اش را تسلیم مقامات قضایی آمریکا کرده است تا در صورت برگرداندن پولانسکی به آمریکا مساله مورد اشاره وی نیز بررسی شود.
لوئیز در بخشی از سخنانش که در یک کنفرانس خبری در لس‌آنجلس صحبت می‌کرد، گفت: «پولانسکی وقتی مرا در پاریس ملاقات کرد می‌دانست که من 16 ساله هستم. »
وی در ادامه گفت:« او مرا مورد سوء‌استفاده قرار داده و من از زمانی که این اتفاق رخ داد همواره در زندگیم تحت تاثیر اثرات این رفتار خشن بوده‌ام. »
 
شارلوت لوئیز

لوئیز و وکیل او «گلوریا آلرد» از اشاره به جزییات کامل این رویداد خودداری کردند و درصدد تشکیل پرونده‌ای علیه این کارگردان اسکاری و خالق آثاری چون «پیانیست» و «بچه رزماری» نیستند.
از جمله مطرح‌ترین آثاری که لوئیز در آنها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به «بچه طلایی» (1986)، «هنری ششم» (2003) و «هی‌دی‌جی» اشاره کرد.
پولانسکی در پاریس از پدری لهستانی و مادری روسی زاده شد و در چهار سالگی همراه والدین و خواهر ناتنی خود، آنت، به لهستان مهاجرت کرد. وی تنها عضو خانواده پولانسکی است که توانسته از بازداشت و تبعید اجباری یهودیان بگریزد. مادر پولانسکی در آشوویتز جان خود را از دست داد و وی دوران کودکی سختی را با آوارگی، زندگی و کار در خانواده‌های روستایی سپری کرد. بخشی از شهرت او که کارگردان فیلم‌های مشهوری چون بچه رزماری (1968) و محله چینی‌ها (1974) است، به زندگی عجیب و غریبش برمی‌گردد.
 
شارلوت لوئیز

در سال 1969چارلز منسون و پیروانش همسر او شارون تیت را به قتل رساندند. در آن زمان رومن پولانسکی در آمریکا نبود و در انگلستان مشغول کارگردانی فیلمی بود که به علت قتل شارون تیت هرگز ساخته نشد. در دادگاه مانسون و همدستانش به حبس ابد محکوم شدند. با اقامه دعوایی علیه او به اتهام برقراری رابطه جنسی با فردی نابالغ، به فرانسه گریخت. او در سال 2002 به خاطر فیلم پیانیست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد.
پولانسکی در سال 1958 با هنرپیشه لهستانی باربارا کویاتکووسکا، در سال 1968 با هنرپیشه آمریکایی شارون تیت و در سال 1989 با هنرپیشه فرانسوی امانوئل سنیه ازدواج کرد و از ازدواج آخر خود دو فرزند به نام‌های مورگان و الویس دارد.
پولانسکی در سال 1977 متهم شد که در جریان یک میهمانی در منزل جک نیکلسون در شهر لس آنجلس دختری 13 ساله را وادار به استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر کرده و سپس او را مورد سوء استفاده قرار داده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
MAHDI.KOHZAD دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://WWW.PERSIANGULFCPU.BLOGFA.COM

من به نهوی خودم برای شما سپاس گزاری مکنم که اطلاعات مارا در مورد هنر وهنرمند وهنرگرا بیشترو بیشترتر کردی وبرای خودم خواهش کوچولو داشتم منم لینک کن درسایت بسیار قشنگتان
باسپاس شاید برای خودمان این جمعه بیاید مهدی کهزاد؟
......WWW.PERSIANGULFCPU.BLOGFA.COM....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد