Meraj Persian Gulf

یارب مددی ساز که یارم به سلامت باز آید و برهاندم از چنگ ملامت

Meraj Persian Gulf

یارب مددی ساز که یارم به سلامت باز آید و برهاندم از چنگ ملامت

تئاتر هرمزگان در هند

تئاتر هرمزگان در هند
گروه تئاتر کارگاه بندرعباس با اجرای سه نمایش در دوسالانه هنرهای حرکتی اتاکالاری ایالت بنگلور هندوستان با دیگر  گروه های تئاتر آسیای جنوب شرقی رقابت می‌کند،توضیحات بیشتر را از اینجا بخوایند./عکس ها از مجید جمشیدی




مجید سرنی زاده و رضا غریب زاده بازیگران این نمایش.




نظرات 2 + ارسال نظر
هادی زارعی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام دوست عزیز کاش می شد بیشتر از اینا برای ما از تئاتر هندوستان میگفتی که من خیلی عاشق اینگونه تئاترها هستم . و تشکر و سپاس از شما که اینقدر در اینگونه سوجه ها ما را بی خبر نمی زارید .

درحال آماده کردن مقاله در مورد تئاتر هند هستیم.قربونت

محمدرضاشاهمردی سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.taravat.net/farsi

سلام
خوشحالم که تئاتر این کهن آئین جهانی همچنان در پوست و گوشت و استخوان بر وبچه های این آب و خاک هست
عاشق تئاتر بندر علی الخصوص گروه خوب رضا غریب زاده هستم
برای همه تون آرزوی موفقیت می کنم
مرسی به خاطر دعوتتون به این سایت زیبا

قربونت.لینک می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد