Meraj Persian Gulf

یارب مددی ساز که یارم به سلامت باز آید و برهاندم از چنگ ملامت

Meraj Persian Gulf

یارب مددی ساز که یارم به سلامت باز آید و برهاندم از چنگ ملامت

اعتراض شدید رضا صادقی به برنامه خنده بازار

رضا صادقی : منتظر جوابیه من به این بی حرمتی باشید    

 

رضا صادقی گفته است: متاسفانه مشتی ملیجک های دربار قدیم و دلقک های سیرک این روزها پایشان به صداو سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیتهای مختلف سعی دارند مخاطبان بیشتری را برای خود دست وپا کنند و ازاین طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند . در زیر ویدئوی اجرای این برنامه را می توانید مشاهده کنید که رضا صادقی را به تمسخر گرفته اند ( به نقل از خوش ) وی همچنین در گفتگو با روزنامه تماشا ادامه داده است :برخی طنزها را باید لودگی نام گذاشت و معلوم نیست با کدام هدف مدیران صدا وسیما اجازه وپخش انتشار آنها را از تریبونی به این وسعت وسادگی می دهند .متاسفم برای کسانی که تصمیم گیرنده ها وسازندگان این قبیل برنامه ها هستند. رضا صادقی درادامه گفته است : جوابیه ای تصویری را دردست تهیه دارم که در اختیار مردم پاک ومحترم ایران قرار خواهم دادو دراین ویدئو مواضع خودرا به صورت کاملا صریح وبی پرده بیان خواهم کرد

 

...............................................................

حامد بهداد در پاسخ به این سوال سینمانگار که آیا موضع و سخنی در مواجه با برنامه «خنده بازار» که طی برنامه چند شب پیش خود ادای شما را درآورد و این روزها صدای بزرگان بسیاری از علی دایی تا رضا صادقی را درآورده، دارید؟

گفت: من شخصا مشکلی با این چیزها و چنین برنامه هایی ندارم. من به آزادی بیان معتقدم و به نظرم یکی از جنبه هایش می تواند همین باشد. اصولا این جور مسائل برای من مهم نیست. من با دلقک و بازیگر درجه هشتی که این کار را می کند مشکلی ندارم و دوست دارم که اینها کار کنند و در کارشان پیشرفت کنند. من با کسانی در می افتم که در قالب روشنفکر به تخریب دیگران مشغول هستند. کسانی که از سوادشان به عنوان یک سلاح برای تخریب دیگران استفاده می کنند. من با اینها مسئله دارم و در می افتم نه با آن طفلی ها. با «خنده بازار» و کسانی که سعی می کنند مردم را بخندانند مشکلی ندام. همه دور هم می خندیم

.

................................................................... 

 (رضاغریب زاده دریایی)

عظمت در نگاه توست نه در کلام

با این جمله حرفی آغاز کنیم از واقعیت نه حقیقت

این روزها شاهد اعتراض طلایه داران فرهنگ و هنر این مرز و بوم در خصوص به طنز کشیدن شخصیت هنری شان هستیم که به اعتقاد منی که سالهاست در هنر این مملکت با تمام سرشکستگی که داریم اما همچنان ایستاده ایم کاری دور از شان هنرو هنرمند است.دور نمی روم روی سخنم با محبوبان مردم و حماسه سازان ایران (رضا صادقی همشهری من و علی دایی هموطن من)هست.گله شماها در خصوص برنامه های طنز به جرات از محبوبیتتان می کاهد و شما را از مردم جدا می کند.( که کرده) شما باید بدانید طافته جدا بافته نیستید معروفیتهای هنری چندین برابر معروفیتهای سیاسی حساسیت به دنبال دارد که ما غافل از آنیم آگاهم به اینکه تمام مردم دنیا از همه جهت باهم متفاوت هستند اما تمام هنرمندان باید از یک جنس باشند چون چشم وچراغ مردم هستند آقایان معروف چرا وقتی در ملکتمان فرهنگ و هنر به غارت می رود سکوت می کنید چرا وفتی آن طرف دنیا زیرچکمه های استبداد انسانی از بین می رفت شما کنسرت می دادید یا در زمین فوتبال این ورزش آلوده.....(خود بهتر میدانید) به قول خودتان متعلق به مردم هستید کدام تعلق خاطری؟ تا لبخندی بر لب مردمی می نشیند اما شما چون احساس می کنید مسخره شده اید اعتراض می کنید.کاش می گذاشتید مردم در برابر این برنامه خود اعتراض می کردند شما این حق را از مردم گرفتید.

پیمانه ظرفیت خود را از سواد پر کنید.

در پایان به جرات می گویم مشکل اصلی ما که ادعای مردم داری می کنیم بی سوادی است(منظور آکادمیک نیست)سواد بصری و سمعی و.............سخن کوتاه.................................(منتظرم)

در زیر حرفهای احمد نجفی را بخوانیم.....

احمد نجفی که این روزها به عنوان یکی از سوژه‌های برنامه «خنده بازار» مطرح است، گفت: این برنامه طنز است و من هم مشکلی با آن ندارم چون مردم به شادی احتیاج دارند و علاقه‌مند هستند که با دیدن برنامه‌های مفرح، لبخند بزنند. من مشکلی با این برنامه ندارم و هیچ ایرادی ندارد که سازندگان برنامه با اجرای من شوخی کنند. وی ادامه داد: شهرت با خود طنز به همراه می‌آورد و اصلا موضوع عجیب و غریبی نیست که در این برنامه طنز ادای من را درآورند. به هر جهت مردم به شادی احتیاج دارند و علاقه‌مند هستند که با دیدن برنامه‌های مفرح، لبخند بزنند. نجفی تصریح کرد: «خنده بازار» حاصل کار گروهی جوان است و یک کار تئاتری محسوب می‌شود، مردم هم با دیدن آن لذت می‌برند و با دیدن آن خوشحال می‌شوند. وی افزود: امیدوارم این برنامه کم کم از دایره هنرمندان خارج شده و کم کم بتواند با وکلا و مدیران و مسئولان هم شوخی کند، البته سازندگان برنامه باید مراقب باشند تا به تمسخر نزدیک نشوند، آن وقت شاید در قالب طنز، بسیاری از افراد نسبت به نقایص خود آگاه شوند. این هنرپیشه، مجری و کارگردان، گفت: شهرت برای چنین مواقعی است، همیشه که نمی‌شود خوب ما را بگویند، شاید در این برنامه برخی شوخی‌ها درست هم نباشد ولی در کل ایراد ندارد، طنز و حضور آن در جامعه لازم است

نظرات 4 + ارسال نظر
ایسا/تئاتریکال یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

رضا جان شما ادبیات طرفین نگاه کن. سواد آدمها رو نگاه کن. و بعد برخوردشان را پیش بینی کن. دیدگاه گسترده اشخاص پایگاه اجتماعی آنها را تعیین میکند.از رضای صادقی بیش از این انتظاری نیست

امامدادی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام مهربان
باایسا عزیز موافقم

فرشته مرگ چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

بنظر من این برنامه کاملا برنامه ریزی شده است و مشکلات اجتماعی رو مورد برسی قرار میده و مثل قسمت مدیریت در ایران که برا افتتاح پروژه ها چه کارهای انجام میدهن من به عنوان یک ایرانی از بیست امتیاز 18 به این برنامه میدم شما نگاه کن چه حرفی میزنن نه اینکه چه کسایی روبه سخره میگیرن اگر جامعه متفکرانه این برنامه رو نگاه کنن به جای لوده بازی گفتن باید بشینن و گریه کنن

بروبچ پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

خبر داری رودانی ها متن از هم کش میرن و به نام خودشون ثبت میکنند مثلا علی داوری متن موحدی رو امسال دزدیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد